Evanlo

En födelsedag kom och gick, och lite mer

Posted on: 01 september 2010

Japp – den kom, den såg, den segrade … Nu är man ett år äldre – igen …

Nä, jag firade med champagne på en vacker söndag , och själva födelsedagen (måndag) var jag ledig eftersom lillans dagis hade planeringsdag. Skönt!

Och när man nu har uppnått den hedervärda åldern av 25+, så är det ju egentligen inte så mycket man behöver, egentligen, faktiskt, många prylar har man … Så istället hade jag önskat mig bidrag till höstens pärlträff i oktober, så en del spenderpengar har jag fått. Och den efterlängtade matchboxdien från Quickutz. Och barnen visste inte att jag önskade mig en väska från Kappahl, de blev lite förvånade när jag kom på fredagen och sa att jag köpt en present från dem. (Fast där har jag lite samvetsgnag – skickar jag nu en signal om att jag inte vill ha deras teckningar och annat självgjort, utan att det måste vara köpta presenter?) Och fina kort har jag också fått! Fast eftersom det här inlägget inte skrivs hemmavid, och de är just hemma, kan jag inte visa upp dem just nu. Kanske en uppdatering kommer.

Samma sak gäller för en grej till – jag har förlorat LO-oskulden! På Scrapgalens träff i lördags, gjorde jag min första LO till en utmaning. Dock hade jag inga fotografier med mig, men det löste jag med att använda några collagebilder från CI, som jag hittade i en loppislåda! Sedan fick jag även ihop ett kort till svägerskan som fyller år snart. Och av någon anledning blev det även del shoppat … Petra på Scrapgalen hade fått in så fina små blomrankor som jag inte kunde motstå. Och eftersom jag nu har suktat ett bra tag efter Inkadinkados Morphic Bugs, och Oppio inte har fått in dem igen, fick jag väl offra mig lite på att köpa dem lite dyrare nu’rå.

Lämna en kommentar

Önskelista

Här kommer det upp - i ingen ordning alls - saker som kan vara bra att ha. Mer om de mesta nedan kan man hitta i bloggen om man väljer att se allt under kategorin "Önskelista".

MiMis rosa Embellishment Tote
Prenumeration av Craft Stamper
"Häftapparat" för dekorationer
En rosa skärplotter
Audi R8 - med keramiska bromsar
Stampmaker från Theresa Collins